ONLINE SERVIS IT UŽ OD 10€!
Servis PC Online – Online technická podpora - Správa na diaľku
Priebeh bezpečného procesu
1. Kontaktujete nás na linku pomoci zákazníkom +421 910 221 112 (O2), prípadne napíšete e-mail s popisom problému.
7 dní v týždni / 365 dní v roku
2. Stiahnete si aplikáciu umožňujúcu vzdialenú pomoc (kliknutím na obrázok).
3. Nič neinštalujete, len spustíte aplikáciu podľa pokynov servisného špecialistu.
(Spojenie funguje len na základe Vášho povolenia prístupu k zariadeniu.)
4. Po spustení aplikácie polovíte vstup na vzdialené ovládanie Vášho zariadenia.
5. Špecialista sa na diaľku pripojí k Vášmu zariadeniu (stolový počítač, notebook) a Vy pokojne sledujete priebeh servisného úkonu priamo na svojom monitore.
Úkon nevyžaduje, aby ste niekam chodili, strácali svoj drahocenný čas a míňali finančné prostriedky na dopravu.
6. Po úspešnom odstránení problému zašleme objednávateľovi faktúru za dodané služby.
7. Na konci každého servisného úkonu Vás poprosíme o jeho krátke zhodnotenie.
Bezpečnosť o dáta na 1. mieste!
Servisný špecialista je spolutvorcom niekoľkých bezpečnostných projektov a disponuje mnohoročnými skúsenosťami v oblasti IT.
• Bez Vášho povolenia nie je možné sa k zariadeniu pripojiť.
• Klient má možnosť naživo sledovať prebiehajúci úkon.
• Spojenie (vzdialený prístup) môže klient kedykoľvek prerušiť.
• Buďte bez obáv. Po ukončení vzdialeného servisu neexistuje žiadna možnosť opätovného pripojenia sa do zariadenia.
Bezpečná aplikácia nevyžaduje žiadnu inštaláciu
• Je možné ju po skončení úkonu jedným kliknutím vypnúť a druhým vymazať zo svojho zariadenia.
• Používa na pripojenie zabezpečený šifrovací AES + RSA kanál.
• Poskytuje vyššiu bezpečnosť než konkurenčné typy.
• Disponuje užívateľsky zrozumiteľným prostredím v slovenčine.
Platba za službu
Online počítačový servis je spoplatnený podľa aktuálneho cenníka služieb, v časti Servis online.
U nás neplatíte vopred, ale až po zrealizovaní servisného úkonu, na základe nami zaslanej faktúry za dodané služby.
Podmienky dodania služby
Povolením prístupu servisnému technikovi k počítaču si je zákazník plne vedomý skutočnosti, že prostredníctvom tejto operácie bude pracovníkovi ITAZ s. r. o.
umožnený vzdialený prístup do zariadenia zákazníka (PC, notebook a pod.) za účelom vykonania požadovaných servisných či iných operácií, resp. činností,
pričom pracovník spoločnosti ITAZ s. r. o. môže mať prístup k údajom nachádzajúcim sa v príslušnom zariadení zákazníka.
Zákazník týmto postupom slobodne a vedome udeľuje spoločnosti ITAZ s. r. o. súhlas, aby prostredníctvom svojho pracovníka uskutočnila servisný,
alebo iný zásah do zákazníkovho zariadenia (PC, notebook a pod.) v zmysle jeho požiadaviek. Zákazník sa zaväzuje uskutočniť všetky technické opatrenia,
aby počas tohto vzdialeného prístupu nedošlo k nežiaducim únikom akýchkoľvek údajov (dát) zo strany spoločnosti ITAZ s. r. o. nachádzajúcich sa v zariadení zákazníka,
prostredníctvom ktorého by mohlo dôjsť predovšetkým k porušeniu platných právnych predpisov (osobné údaje, utajované skutočnosti, obchodné tajomstvo, a pod.).
Z tohto dôvodu je zákazník povinný urobiť predovšetkým všetky potrebné opatrenia, aby riziko úniku iných informácií a údajov než aké sú potrebné pre príslušný
servisný či iný zásah bolo znemožnené. Zákazník berie na vedomie, že spoločnosť ITAZ s. r. o. nezodpovedá za akýkoľvek únik informácií a údajov,
ktoré neboli spôsobom podľa vyššie uvedeného zákazníkom ochránené a pri ktorých nebol zamedzený prístup k nim zo strany spoločnosti ITAZ s. r. o..
Hľadané ekvivalentné výrazy: servis pc, oprava pc, technik pc, správca pc, servis počítača, servispc.sk, opravapc.sk, servispocitacov.sk, helpdesk, servis onLine, servis na diaľku, počítačová pohotovosť, servisák, opravár počítačov, servisný technik